Stockholm.

Sitter på hotellrummet i Stockholm bredvid Stockholmsmässan och vilar mig. Vi åkte ifrån Vänersborg 05.30 imorse,men jag självklart upp vid 4. Det är inte mänskligt! Eller nyttigt. Eller bra.

Gick igenom mässan en snabbis förrut, och JÄDRAR vad montrar. Vissa BRA, vissa mindre bra. Ska ranta runt och ta kort på det sen, så NI får se hur SM i Ung Företagsamhet kan se ut. Vilka montrar som var från Stockholm kunde jag peka ut med en gång ;)

Imorgon eftermiddag åker jag hemåt igen, till Halmstad denna gången. Jag lever i en resväska, men jag tycker det är lite skönt, för det är på andra orter jag får inspiration och viljan. Som i fredags efter LIA:n, då bubblade det i huvudet på mig med en massa tankar om framtid och nutid! Jag skulle behöva en bok att skriva ner alla mina ideér i.

Än så länge har jag idag inte fått mig någon lärdom från LIA:n, förutom att hotell inte är så pjåkigt. Men jag tror jag kan ha en skaplig rapport efter dagens mässa!


Kaninjäveln Arnold, som gav mig magsjuka. Ni som hört, vet vad jag talar om! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0