Och Strömstad.

Vi befinner oss i Strömstad just nu. Har haft lärarkonferens, gjort övningar och haft en improvisationsteater som var bedårande bra och roliga. Sitter just nu på hotellrummet med utsikt över vattnet och båtarna. En Color Line-färja har precis lagt till, antagligen från Nörge. Det är ju så vackert! Raka motsatsen mot betongdjungeln Stockholm jag var i förra veckan.

Strax ska vi ta båten ut mot Koster-öarna för maat! Vilken tur jag är en sucker för skaldjur. INTE!

Idag tycker jag att jag varit duktig och framåt. Något jag annars är dålig på.

Imorgon bär det av till Göteborg och Halmstad igen över helgen. Så här mycket har jag inte rest fram & tillbaka, sen.. ja... ALDRIG!


Det vore skönt om någon kunde sminka en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0