Fina montrar på SM.

 

Detta företaget gjorde korgar man kan hänga på tvättmaskinen/tumlaren, så man slipper att tvätten ramlar på golvet när man tar ut den ur maskinen. Bra idé, för jag stör mig som fn på att blöta kläder hamnar på äckliga golvet i tvättstugan i lägenheten. Och ens egna korg tar inte emot allt! :)



Kiwi gjorde hållare för vantar etc. så de inte försvinner. Bilden gör inte deras monter rättvisa, men det var riktigt snyggt med den högupplösta bilden på deras produkt på ena monterväggen.



Detta UF-företaget gjorde "pip-fria-bälten", dvs. de piper inte när man går igenom kontrollerna på flygplatsen och man slipper tappa byxorna ;) Detta var nog den snyggaste monterna på hela SM, för den såg så himla proffsig ut. Sen går den nog att utveckla ännu mer för att göra den intressantare. Jag stannade och pratade med tjejerna, och självklart hade de kontakter inom familjen som hjälpt dem med montern. Men snyggt ändå!


Om jag skulle representara/bossa över ett företag/avdelning eller vill ha inspiration skulle jag bege mig till de regionala mässorna samt SM, för att prata och som sagt inspireras utav ungdomarnas kreativitet.
Skulle jag behöva anlita någon skulle jag gå dit också, dessa kidsen gillar att jobba hårt!


Och ni på Drivkraft skulle verkligen ta tillfälle i akt att synas på de regionala mässorna, det är där Er målgrupp befinner sig, kids som vill spinna vidare på sin tjänst/produkt men samtidigt gå en utbildning ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0